Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централното заключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с централното заключване

    Здравейте колеги, от скоро имам следния проблем с централното: като натисна бутона за заключване, колата се заключва и веднага след това се отключва сама, при повторен опит същото и след няколко повторения спира да реагира, а на дистанционното светва диодчето. Колата е с оригиналното централно заключване, без аларма с червения ключ който е д двата бутона за отключване/заключване и за багажника. Ако някой е имал такъв проблем нека сподели.

  • #2
    В момента аз имам същият проблем. Аз открих, че виновника при мен е машинката на шофьорската врата. Като натиснеш копчето да заключиш виж всичките палчета на всяка врата. Ако някое от тях не отиде в положение заключено значи тази врата ти е виновника.

    Comment


    • #3
      При мен предна дясна врата май ми прави проблема, и в такъв случай каква е процедурата?

      Comment


      • #4
        Въпросните ключета за които говори колегата, най-лесно се проверяват като се мерят веригите им на буксите на вратите:



        Ако ключето работи нормално трябва при едното положение на бутона да има верига между D2 и C8 . При другото положение на бутона трябва тази верига да изчезне и да се появи между D2 и C6.

        Погледни - тук е описана процедурата:

        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...6&postcount=82

        Ако се установи, че това не е така, трябва да се стигне до бравата и да се разглоби за да се стигне до виновника.

        Ако установиш, че ключетата работят коректно, свали модула за централното (жълта кутийка зад ICS-а) и провери дали вътре платката не се е наквасила с антифриз.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:21.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Благодаря ви за съдействието колеги, но при мен виновника се оказа предна дясна машинка. Срещу 50 лева проблема ми се реши

          Comment


          • #6
            Здравейте,
            При мен проблема е малко по-голям!
            Изведнъж едновременно спряха централното заключване, отварянето на капака на багажника, капачката на резервоара и осветлението в купето и багажника.
            Иначе фабричната аларма си работи.
            156 1.8 TS '98
            166 2.4 JTD '05

            Comment


            • #7
              Провери си бушоните.

              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #8
                Весела Коледа на всички!

                Взех си бравата на шофьорската врата от морга. При опита за смяна (без да сглобявам корите) поведението и е същото като моята - при натискане на копчето на ключа никакво механично движение. Останалите врати се заключиха и отключиха след 2 сек.

                Въпросът ми е как мога да тествам тази брава/машинка дали работи електрически? Мога ли да и подам на някой от пиновете 12В и трябва ли някакво механично движение да се случи? Искам да я проверя, за да съм 100% сигурен преди да я върна.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                  Весела Коледа на всички!

                  Взех си бравата на шофьорската врата от морга. При опита за смяна (без да сглобявам корите) поведението и е същото като моята - при натискане на копчето на ключа никакво механично движение. Останалите врати се заключиха и отключиха след 2 сек.

                  Въпросът ми е как мога да тествам тази брава/машинка дали работи електрически? Мога ли да и подам на някой от пиновете 12В и трябва ли някакво механично движение да се случи? Искам да я проверя, за да съм 100% сигурен преди да я върна.
                  Честита коледа!

                  Има 2 начина да направиш това.

                  1 - На буксата между вратата и купето - D30 (за да не разглобяваш вратата)

                  Трябва да подадеш 12 V между пиновете за мотора (C9 и C10), като въртиш поляритета за да заключва/отключва.



                  Преди това натисни езика на бравата да щракне за да симулираш положение затворена врата.

                  2 - На буксата на самата брава (N50) (пинове B4 и B5)

                  И в двата случая тази схема ще те ориентира, макар и това което съм означавал на нея да не касае мотора на бравата.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:24.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Бравата е свалена. Тя има 2 букси - едната с 2 извода, другата с 5. Можеш ли да ме ориентираш директно на нея как да процедирам?

                    Comment


                    • #11
                      Буксата с петте пина - подай 12 V между пинове 4 и 5, и виж дали върти моторът (дали заключва и отключва, като сменяш поляритета).


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        При мен задна дясна се затваря само от копчето. Центалното не и въздейства, зачлючва и отключва нормално другите 3 врати. Къде да търся проблема ?
                        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                          При мен задна дясна се затваря само от копчето. Центалното не и въздейства, зачлючва и отключва нормално другите 3 врати. Къде да търся проблема ?
                          Моторчето в бравата най-вероятно е сдало багажа.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            И при мен се оказа моторчето. Кажете сега от къде мога да си намеря такова. От детски играчки не мога да попадна точно на такова пък и те са на 3 или 6 волта. В Монтана никъде нямат моторче с тези размери. След празниците ще търся в София, но ще е добре ако насочите къде мога да намеря.

                            Comment


                            • #15
                              Тези моторчета са много разпространени, разликата е в зъбчатката,аз си взех такова от универсалните машинки за централно заключване
                              0887902720 166 2.4jtd20v 2005

                              Comment

                              Working...
                              X